تعمیر تاچ ماکروفر

در این واقعیت که ماکروفر یکی از مهم ترین وسایلی است که هر شخص در آشپزخانه خود دارد، هیچ شکی وجود ندارد و دلیل اصلی این امر قابلیت استفاده آن است زیرا همه ما چندین بار در روز از ماکروفر برای پختن غذا، گرم کردن غذا، تهیه پاپ کورن و پخت کیک و غیره استفاده می‌کنیم. با این حال، اگر مشکلی پیش بیاید، فعالیت‌ها و کارهای روزمره آشپزخانه ما می‌تواند بسیار آسیب ببیند بنابراین یکی از مشکلات رایجی که ممکن است ایجاد شود، مشکلات دکمه های ماکروفر یا تاچ پد است.

اگر دکمه‌های صفحه لمسی ماکروفر شما کار نمی‌کنند، ممکن است مشکل از تاچ ماکروفر باشد زیرا این قسمت از کلیدهای الکتریکی با لمس نرم تشکیل شده است که دو لایه پلاستیک مایلار با روکش های رسانا در طرفین روبروی یکدیگر قرار دارند.

هنگامی که کلیدی را روی پد لمسی ماکروفر فشار می دهید، دو سطح با هم تماس پیدا می کنند و یک مدار الکتریکی را تکمیل می کنند که سیگنالی را به برد کنترل می فرستد که این پوشش رسانا روی تاچ ماکروفر شما به مرور زمان در اثر استفاده مکرر فرسوده می شود و باید تعمیر شود. به عبارتی اگر پدهای لمسی ماکروفر شما درست عمل نمی کند اما صفحه نمایش روشن می شود، به احتمال زیاد مشکل از سوییچ غشایی یا همان تاچ پد است که در واقع یک سری کلیدهای الکتریکی لمسی نرم است.

مشکل مربوط به تاچ ماکروفر

یکی از مشکلات سیستم صفحه کلید یا همان تاچ ماکروفر این است که بین پانل صفحه کلید و فیلمی که به صفحه کلید اجازه عملکرد می دهد، خاک، کثیفی می گیرد و یا لکه دار می شود زیرا تاچ ماکروفر شامل دو غشا است که با فشار دادن دکمه ها، دو غشا به هم متصل می شوند، که پیام هایی را به برد کنترل می فرستد تا یک عملکرد کار کند. وقتی بین غشاها کثیفی وجود دارد، اتصال آنها را از دست می دهند و دکمه های لمسی آنطور که باید کار کنند، کار نمی کنند.

مشکل دیگر این است که ممکن است فیلم صفحه کلید به مرور زمان شکننده شود و این باعث می شود که به درستی کار نکند به همین دلیل است که باید برد کنترل را تعویض کنید. یکی از دلایلی که مشتریان ما درخواست خدمات تعمیر ماکروفر را دارند، مشکل در تاچ ماکروفر است به عبارتی حتی ممکن است ماکروفر روشن شود ولی کلیدهای لمسی کار نمی کند.

خوشبختانه، می توان آن را تعمیر کرد به عبارتی خرابی تاچ ماکروفر ممکن است نتیجه عملکرد نادرست سوئیچ غشایی یا برد کنترل باشد که رفع این مشکل نیاز به تعمیر حرفه ای دارد بنابراین ما می توانیم قطعات تاچ ماکروفر را با قیمت کمتری نسبت به رقبای خود تعمیر کنیم علاوه بر این، ما معمولا تاچ ماکروفر را تنها در یک بازدید تعمیر می کنیم.

مزایای انتخاب نمایندگی ما

هنگامی که صحبت از تعمیر تاچ ماکروفر در تهران می شود، خدمات نمایندگی ما از دیگر رقبا متمایز است که در اینجا چند دلیل قانع کننده برای انتخاب خدمات ما آورده شده است :

– تکنسین های ماهر و خبره : در این نمایندگی، ما به تیم تکنسین های ماهر و دارای گواهینامه خود افتخار می کنیم زیرا آنها تحت آموزش های دقیق قرار می گیرند تا از آخرین پیشرفت های فناوری تعمیر تاچ ماکروفر مطلع شوند همچنین آنها با تخصص خود می توانند به سرعت مشکل تاچ ماکروفر شما را تشخیص دهند و یک راه حل موثر برای تعمیر ارائه دهند.

– تعمیر جامع برای همه برندها : صرف نظر از برند یا مدل ماکروفر شما، تکنسین های ما در تعمیر انواع تاچ ماکروفر به خوبی مهارت دارند به طوری که ما دانش و منابع لازم برای مدیریت همه آنها را داریم بنابراین مطمئن باشید که دستگاه شما در دستان توانمندی است.

– خدمات سریع و قابل اعتماد : ما می دانیم که یک ماکروفر خراب می تواند روال روزانه شما را مختل کند به همین دلیل است که ما خدمات سریع را در اولویت قرار می دهیم و سعی می کنیم مشکل را در سریع ترین زمان ممکن حل کنیم بنابراین تکنسین های ما به موقع درب منزل شما حاضر می شوند و با ابزار و قطعات یدکی لازم برای به حداقل رساندن هرگونه تاخیر مجهز هستند.

– قیمت گذاری شفاف : ما به قیمت‌گذاری شفاف اعتقاد داریم و اطمینان می‌دهیم که هزینه تعمیر تاچ ماکروفر را از قبل به شما اطلاع می دهیم به طوری که تکنسین‌های ما ارزیابی کاملی از خرابی تاچ ماکروفر شما انجام می‌دهند و پیش از انجام هر گونه تعمیر، قیمت دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهند بنابراین شما می توانید برای ارائه خدمات با کیفیت و بدون هیچ هزینه اضافی به ما اعتماد کنید.

– رضایت مشتری تضمین شده است : رضایت مشتری بیشترین اولویت ما در نمایندگی است بنابراین ما با ارائه خدمات تعمیر تاچ ماکروفر و پشتیبانی عالی از مشتری تلاش می کنیم از انتظارات شما فراتر برویم همچنین کارکنان خوش برخورد ما آماده پاسخگویی به هرگونه سوال یا نگرانی شما در طول فرآیند تعمیر هستند به طوری که ما می خواهیم شما از خدمات ما رضایت کامل داشته باشید.

– ما کیفیت را تضمین می کنیم : ما در نمایندگی خود در تهران کیفیت استثنایی را در تعمیر تاچ انواع ماکروفر ارائه می دهیم و رضایت کامل و آرامش خاطر شما را تضمین می کنیم. برای تعمیر حرفه ای ماکروفر خود، با ما تماس بگیرید.