تعمیر برد مایکروویو

هر وسیله ای در آشپزخانه ما مهم است، اما هیچ کدام بیشتر از مایکروویو شما مهم نیست. ممکن است از مایکروویو خود چندین بار در روز برای چند وعده استفاده کنید و هیچ فکری به آن نکنید. با این حال، زمانی که دیگر کار نکند، متوجه می‌شوید که چقدر مفید است.

برد کنترل مایکروویو

برد کنترل مایکروویو شما مغز مایکروویو شما است و به این ترتیب، اگر مشکلی در آن وجود داشته باشد، تعمیر آن سخت خواهد بود. در میان بسیاری از مشکلاتی که می تواند در برد کنترل مایکروویو ظاهر شود، کار نکردن دکمه ها است. وقتی دکمه ای را روی مایکروویو خود فشار می دهید، قرار است سیگنال های الکتریکی را از طریق برد کنترل به اجزای دیگر ارسال کند تا کار کند. اگر برد معیوب شده باشد، ممکن است سیگنال های الکتریکی ارسال نشوند. با این حال، اگر مایکروویو شما مشکلات بیشتری نسبت به کار نکردن یک دکمه نشان می دهد، تقریباً مطمئناً مشکلات برد کنترل مایکروویو است. هنگامی که برد کنترل شروع به خاموش شدن می کند، انواع مختلفی از مشکلات را در مایکروویو شما آشکار می کند

جدا کردن برد کنترل مایکروویو

پنل کنترل مایکروویو شما شامل برد کنترل و پنل لمسی است. هر مشکلی که باعث عدم پاسخگویی دکمه‌ها شود از اینجا نشات می‌گیرد، بنابراین برای سهولت در تعمیر، بهتر است آن را از مایکروویو خود جدا کنید. با این حال، قبل از شروع این کار، برای ایمنی خود، مایکروویو خود را از برق بکشید. پنل کنترل توسط پیچ های نصب روی مایکروویو نگه داشته می شود. نحوه رسیدن به این پیچ های نصب بسته به مدل مایکروویو شما متفاوت است. اکنون که برد کنترل جدا شده است، می توانید تعمیر را شروع کنید.

اگر راه‌حل‌های مختلف را برای تعمیر دکمه‌های مایکروویو که کار نمی‌کنند امتحان کرده‌اید، اما همچنان مشکل دارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک سرویس کار حرفه‌ای تماس بگیرید. زمانی که قادر به عیب یابی و تعمیر ایرادات دستگاه خود نیستید،  با ما تماس بگیرید  تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا به ریشه مشکل پی ببرید و سریع آن را تعمیر کنید. شما به لوازم خانگی خود وابسته هستید و شرکت ما می تواند به شما کمک کند آنها را در کمترین زمان به حالت کار خود بازگردانید.

اکثر لوازم خانگی دارای روش های مختلف تعمیر هستند که به راحتی می توان آنها را در خانه انجام داد. تعویض دستگیره ها، چفت ها و سوئیچ ها اغلب می تواند ساده تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. اما این در مورد برد کنترل مایکروویو صادق نیست. از آنجایی که مایکروویو بسیار کوچک و جمع و جور است، همه چیز بسیار محکم ساخته شده است؛ تعمیرات ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای تعمیر حرفه ای لوازم خانگی تماس می گیرند یا اگر برد کنترل مایکروویو آنها کار نمی کند، یک مایکروویو جدید خریداری می کنند.