سرویس و تعمیر مایکروویو

اگر مایکروویو کار نمی کند؛ اجازه دهید تکنسین های لوازم خانگی ما مایکروویو را سرویس و تعمیر کنند. اجاق های مایکروویو در صدها میلیون خانه در سراسر جهان یافت می شوند. تهیه غذای گرم به سرعت و به راحتی برای شما و خانواده تان، واقعاً یک معجزه از فناوری مدرن است.

انواع مایکروویو جهت سرویس و تعمیر

مایکروویو کانتر : این ها در اندازه ها و توان های مختلفی هستند. با این حال، آنها فضای با ارزش پیشخوان را اشغال می کنند و هیچ سیستم تهویه ای ارائه نمی دهند. ما معمولاً این نوع محبوب مایکرویو را تعمیر و سرویس می کنیم.

مایکروویو سبک کشو : اینها در زیر یک اجاق گاز دیواری یا میز نصب می شوند و به بیرون می لغزند. ارتفاع آنها باعث می شود برای همه اعضای خانواده راحت باشند. مشکلات اجاق  با کارشناسان سرویس و تعمیر مایکروویو ما قابل حل است.

مایکروویو توکار : اینها به طور یکپارچه با کابینت ترکیب می شوند و مانند یک اجاق معمولی یک درب کشویی دارند. آنها معمولاً روی اجاق ها نصب می شوند. اگر نیاز به تعمیر و سرویس مایکروویو داخلی خود دارید به ما اطلاع دهید. تکنسین های ما با این نوع مایکروویو و مسائل رایج آن آشنا هستند. سرویس و تعمیر مایکروویو را به درستی انجام می دهند.

کار نکردن مایکروویو

اگر مطمئن هستید که مایکروویو به برق وصل است و درب به درستی بسته شده است، مقصر احتمالا فیوز است. اگر جریان الکتریکی خیلی قوی شد یا در مایکروویو را محکم کوبیدید، ممکن است فیوز منفجر شده باشد. اگر تعویض فیوز جواب نداد، ممکن است سوئیچ درب نیز معیوب باشد. برای تعمیر و سرویس مایکروویو با ما تماس بگیرید.

جرقه در داخل مایکروویو

در صورتی که فویل یا ظروف را در مایکروویو قرار دهید، اگر پاشیده شدن مواد غذایی مشتعل شود، اگر یک دیود ولتاژ بالا کوتاه شود، یا اگر همزن معیوب (از موتور فن یا تسمه همزن شکسته) باعث گرما شود، جرقه ممکن است رخ دهد. تمرکز در یک منطقه تعمیر و سرویس مایکروویو را از کارشناسانی که به آن اهمیت می دهند دریافت کنید.

نچرخیدن صفحه گردان

اگر میز گردان شما نمی چرخد، ممکن است لازم باشد چرخ و فلک مجدداً روی مکانیسم چرخش تنظیم شود. این مشکل همچنین ممکن است ناشی از فرسودگی یا دوپارگی بوش درایو صفحه گردان باشد. مشکل دیگری که می تواند باعث این مشکل شود، خرابی موتور سینی است. تکنسین های ما می توانند صفحه گردان مایکروویو شما را عیب یابی و تعمیر کنند.

هنگامی که فرآیند قطعات شکسته یا آسیب دیده مانع از استفاده از مایکروویو می شود، وقت آن است که خدمات سرویس و تعمیر مایکروویو را به کارشناسانی که می توانید به آنها اعتماد کنید، بسپارید.